۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۴۴۸۷۴۷
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

عده ای ضعیف الایمان و سست بنیان به دنبال سازش با دشمن هستند/ گسترش فساد و خیانت در بیت المال کار منافقان است

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعین کشور با بیان این که در جنگ احزاب عده ای با فشار به رسول خدا درصدد بودند که ایشان را در مقابل دشمن تسلیم کنند، گفت: امروزه نیز عده ای ضعیف الایمان و سست بنیان به دنبال سازش با دشمن هستند و مدام دم از رابطه با آمریکا می زنند.
حجت الاسلام تویسرکانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائم شهر، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین امروز در بیست و یکمین یادواره ۷۲ شهید امام زاده اسماعیل (ع) با اشاره به این که جای جای خطه مازندران عطر و بوی شهدای دفاع مقدس را دارد، گفت: مردم مازندران در طول هشت سال دفاع مقدس حضور پر رنگی در جبهه های حق علیه باطل داشتند.

وی با بیان این که فرهنگ جهاد و شهادت بیمه کننده یک ملت و تأمین کننده عزت یک کشور است، افزود: تا زمانی که فرهنگ شهادت، ایثار و جهاد در ملت ما وجود دارد، دشمن جرات حمله و تعرض را نخواهد داشت.

حجت الاسلام تویسرکانی با بیان این که شهدا با خلوص نیت در عرصه دفاع‌مقدس حاضر شدند، تصریح کرد: بهشت پاداش کسانی است که در راه خداوند از جان و مال خود گذشتند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور مهم ترین عامل محبوبیت شهدا نزد خداوند را بصیرت دانست و اذعان داشت: شهدا با بصیرت خود به میدان آمدند و اسلام آمریکایی را نپذیرفتند.

حجت الاسلام تویسرکانی به موضوع دفاع از حریم اسلام پرداخت و تأکید کرد: دفاع از ارزش های اسلامی نیازمند به افق دید روشن و ریشه داشتن دین در عمق باور های ذهنی افراد است که شهداء با شهادت خود سند ماندگاری و حیات دین در جامعه را امضا کردند.

نماینده ولی فقیه در بسیج کشور مدافعان حرم را مدافعان حریم اهل بیت پیامبر(ص) عنوان و خاطرنشان کرد: مدافعان حرم، با حضور در جبهه دفاع از حریم اهل بیت در سوریه و عراق، نمی گذارند دوباره واقعه تلخ مظلومیت اهل بیت(ع) تکرار شود.

حجت الاسلام تویسرکانی مدافعان حرم را در راستای فرهنگ برخواسته از دفاع مقدس دانست و تصریج کرد: در میان شهدای مدافعان حرم شاهد حضور جوانانی از نسل های جدید انقلاب هستیم که با همان شور و ایمان شهدای دوران دفاع مقدس در عرصه جهاد و ایثار حضور پیدا می کنند.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان کشور با بیان این که بر اساس نگاه قرآن دنیا دو جبهه حق و باطل را در مقابل هم دارد، افزود: در عصر امام باقر(ع)  نیز جبهه باطل در مقابل این امام همام بود.

حجت‌الاسلام تویسرکانی با اشاره به این که امام در زمان خود جبهه حق را ساماندهی کردند، بیان کرد: گسترش و ترویج علوم الهی و شریعت نبوی از اقدامات مهم ایشان بود.

وی نهضت عظیم فرهنگی امام باقر(ع) را برچیده شدن فقر دینداری و جهل نسبت به معارف دینی معرفی کرد و اظهار داشت: حرکت امامان معصوم (ع) در مسیر بصیرت و آگاهی مردم بود چرا که وقتی مردم بصیر و آگاه شدند دیگر دشمن نمی تواند بر آن ها تسلط یابد.

حجت‌الاسلام تویسرکانی با بیان تکثر تجهیزات دشمن در عرصه جنگ نرم و سخت، به اهمیت برپایی مراسم شهدا اشاره کرد و تأکید کرد: شکی نیست که هر آن چه داریم از شهدا است و مطمئن باشیم که زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت بزرگترین سلاح در مقابل دشمن است.

وی اتحاد قبائل متعدد از مشرکان در جنگ احزاب را در مقابل جبهه اسلام یادآور شد و تصریح کرد: شرایط امروز دنیای اسلام نیز شرایط جنگ احزاب است چرا که تمام جبهه کفر علیه انقلاب اسلامی و ارزش های دینی صف کشیده اند.

حجت‌الاسلام تویسرکانی با بیان این که در جنگ احزاب نیز عده ای با فشار به رسول خدا درصدد بودند که ایشان را در مقابل دشمن تسلیم کنند، تصریح کرد: امروزه نیز عده ای ضعیف الایمان و سست بنیان به دنبال سازش با دشمن هستند و مدام دم از رابطه با آمریکا می زنند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان، کار منافقان در داخل کشور را گسترش فساد و خیانت در بیت المال معرفی کرد و افزود: امروز باید با نگاهی فراجناحی با مفسدان برخورد کرد چرا که مبارزه با فساد امری است که با حفظ امنیت کشور ارتباط مستقیم دارد.

حجت‌الاسلام تویسرکانی با تاکید بر این که دو گروه در نظام جمهوری اسلامی از فساد دم می زنند، تصریح کرد: یک گروه کسانی هستند که دنبال اصلاح مملکت اند اما گروه دیگر عده ای هستند که هدفشان کاشت بذر بدبینی و نفاق در دل مردم است و دنبال بزرگنمایی فساد در جمهوری اسلامی هستند.

وی تلاش دشمن در جهت نا امید ساختن مردم از انقلاب و ارزش ها را یاد آور شد و تأکید کرد: هدف دشمن ایجاد دلسردی و بی اعتمادی میان مردم و مسؤولان است و مردم باید هوشیاری خود را در این زمینه حفظ کنند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان، به نقش ایران در منطقه و محور مقاومت اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی مسیر خود را ادامه خواهد داد و دشمنان اسلام بدانند که دوران غربت اهل بیت(ع) تمام شده است./950/202/ب2

ارسال نظرات